Planul lui Dumnezeu include faptele viitoare ale oamenilor

Daniel 2:28  Dar este în ceruri un Dumnezeu, care descopere tainele, şi care face cunoscut împăratului Nebucadneţar ce se va întîmpla în vremurile de pe urmă. Iată visul tău şi vedeniile pe cari le-ai avut în patul tău.

Ioan 6:64  Dar sînt unii din voi cari nu cred.„ Căci Isus ştia dela început cine erau ceice nu cred, şi cine era celce avea să-L vîndă.

Matei 20:18-19  ,,Iată că ne suim la Ierusalim, şi Fiul omului va fi dat în mînile preoţilor celor mai de seamă şi cărturarilor. Ei ‘l vor osîndi la moarte,   şi-L vor da în mînile Neamurilor, ca să-L batjocorească, să-L bată şi să-L răstignească; dar a treia zi va învia.”

Mica 5:2  Şi tu, Betleeme Efrata, măcar că eşti prea mic între cetăţile de căpetenie ale lui Iuda, totuş din tine ‘mi va ieşi Cel ce va stăpîni peste Israel, şi a cărui obîrşie se suie pînă în vremuri străvechi, pînă în zilele veciniciei.

Psalm 22:16-18  Căci nişte cîni mă înconjoară, o ceată de nelegiuiţi dau tîrcoale împrejurul meu, mi-au străpuns mînile şi picioarele: toate oasele aş putea să mi le număr. Ei, însă, pîndesc şi mă privesc;  îşi împart hainele mele între ei, şi trag la sorţ pentru cămaşa mea.

Psalm 69:21  Ei îmi pun fiere în mîncare, şi, cînd mi-e sete, îmi dau să beau oţet.

Acest articol a fost publicat în Doctrinele Bibliei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

