Planul lui Dumnezeu este neschimbabil

Iac. 1:17  orice ni se da bun si orice dar desavarsit este de sus, coborandu-se de la Tatal luminilor, in care nu este nici schimbare, nici umbra de mutare.

Isa. 14:24  Domnul ostirilor a jurat si a zis: „Da, ce am hotarat se va intampla, ce am pus la cale se va implini”.

Isa. 46:10,11  Eu am vestit de la inceput ce are sa se intample si cu mult inainte ce nu este inca implinit.  Eu zic: „Hotararile Mele vor ramane in picioare si Imi voi aduce la indeplinire toata voia Mea. Eu  chem de  la rasarit o pasare de prada; dintr-o tara departata, un om ca sa implineasca planurile Mele: da,  Eu am spus si Eu voi implini; Eu am planuit si Eu voi infaptui”.

Num. 23:19  Dumnezeu nu este un om ca sa minta, nici un fiu al omului, ca sa-I para rau. Ce a spus, oare nu va face? Ce a fagaduit, oare nu va implini?

Mal. 3:6  Caci Eu sunt Domnul, Eu nu Ma schimb; de aceea, voi, copii ai lui Iacov, n-ati fost nimiciti.

Acest articol a fost publicat în Doctrinele Bibliei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

