Planul lui Dumnezeu este etern

2 Tim. 1:9  El ne-a mantuit si ne-a dat o chemare sfanta, nu pentru faptele noastre, ci dupa hotararea Lui si dupa harul care ne-a fost dat in Hristos Isus, inainte de vesnicii,

 Ps. 33:11  Dar sfaturile Domnului dainuie pe vecie, si planurile inimii Lui, din neam in neam.

 Is. 37:26  Dar n-ai auzit ca am pregatit aceste lucruri de demult si ca le-am hotarat din vremuri stravechi?    Acum insa am dat voie sa se implineasca, pentru ca sa prefaci cetati tari in niste mormane de daramaturi

 Is. 46:9,10  Aduceti-va aminte de cele petrecute in vremurile strabune; caci Eu sunt Dumnezeu, si nu este altul, Eu sunt Dumnezeu, si nu este niciunul ca Mine. Eu am vestit de la inceput ce are sa se intample   si   cu mult inainte ce nu este inca implinit. Eu zic: „Hotararile Mele vor ramane in picioare si   Imi voi aduce la  indeplinire toata voia Mea.”

2 Tes. 2:13  Noi insa, frati preaiubiti de Domnul, trebuie sa multumim totdeauna lui Dumnezeu pentru voi,   caci de la inceput Dumnezeu v-a ales pentru mantuire, in sfintirea Duhului si credinta adevarului.

Mat. 25:34  Atunci Imparatul va zice celor de la dreapta Lui: „Veniti binecuvantatii Tatalui Meu de mosteniti Imparatia care v-a fost pregatita de la intemeierea lumii.”

 1Pet. 1:20  El a fost cunoscut mai inainte de intemeierea lumii si a fost aratat la sfarsitul vremurilor pentru  voi.

Ier. 31:3  Domnul mi Se arata de departe: „Te iubesc cu o iubire vesnica; de aceea iti pastrez bunatatea Mea!”

Fapt. 15:18  zice Domnul, care face aceste lucruri si caruia Ii sunt cunoscute din vesnicie.

Ps. 139:16  Cand nu eram decat un plod fara chip, ochii Tai ma vedeau; si in cartea Ta erau scrise toate zilele care-mi erau randuite, mai inainte de a fi fost vreuna din ele.

Acest articol a fost publicat în Doctrinele Bibliei și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

