CĂLĂTORIE ÎN HAR DE RICHARD P. BELCHER

Acest articol a fost publicat în Opinie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la CĂLĂTORIE ÎN HAR DE RICHARD P. BELCHER

  1. munteanuaurel spune:

    CĂLĂTORIE ÎN HAR DE RICHARD P. BELCHER – una dintre cele mai bune carti care explica doctrinele harului pe intelesul tuturor. In aceles timp fiind si un roman de dragoste crestin .
    Zilele aceste fiind retiparita de Mircea Aioanei la Multimedia Arad , – Romania . O recomand tuturor .

    Apreciază

  2. O carte minunata,am citit-o cu mult castig spiritual.Autorul ei,mi-a descris aproape toate intrebarile pe care si eu le-am avut de cativa ani incoace.Aproape toate versetele care i-au dat si lui greutati sa le inteleaga,au fost si ale mele.Macar ca la noi in adunare sunt frati care cred si predica doctrinele Harului,eu tot am fost in oarecare indoiala cu privire la cea ce auzeam…….dar prin Harul lui Dumnezeu,care imi stia framantarile mele,mi-a pus in mana aceasta carte printr- un frate,care il cunoasteti si dvs.A.M.Prin literatura explicabila,de la el si de alti frati am cunoscut adevarul acesta,pe care multi il combat:doctrina Harului.Din experientele mele,pot sa sustin ca:cine cauta sincer dupa Adevar,il va gasi,dar sa il caute cu staruinta si nu numai la suprafata.
    Pacea si Harul Domnului sa va fie inmultite.

    Apreciază

Lasă un răspuns

