Te căutam…

Cu suflet singuratic și pustiit de doruri              
Te cautam într-una zburînd prin infinit
Dar aripile-mi lasă în urmă doar ecouri
Iar eu nu te găseam așa cum mi-am dorit.

Te cautam prin soare, prin raza de lumină
Zburam fără-ncetare în suflet cu alean
Știam că ești din ceruri, știam că ești o zînă
Și cautam din nou în firul de mărgean.

Te cautam în vînturi, în zbor de rîndunică
În picături de ploaie și în nectar de flori
Te cautam cu dor și-n casa de furnică
Și în ecou de păsări gătite în culori

Te cautam în flori, în clipa trecătoare
Te cautam într-una zburînd spre curcubeu
Și-n sufletu-mi pustiu un sentiment apare
E dragostea ajunsă demult la apogeu

Dar te-am găsit iubire în straie de mireasă
Pe-a dragostei potecă, ascunsă în petale
Mereu am vrut și vreau să fii a mea aleasă
Să mergem amîndoi mereu pe-aceeași cale.

Sarivan Ciprian

Acest articol a fost publicat în Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Te căutam…

  1. Anastasia spune:

    wow…foarte frumos…sublim..talent..bravo…mi-a facut ziua mai buna…as dori ca in toti mirii sa fie existent sentimentul descris de linia acestei poezii…fiindca fiecare mireasa merita =) bravo

    Apreciază

  2. Sarivan Sergiu spune:

    Cîntecele şi versurile sînt extraordinare şi unicale!

    Apreciază

  3. Nadejda spune:

    foarte frumos.. romantic!
    nu te supara daca te intreb din ce comfesiune religioasa faci parte?

    Apreciază

    • Ciprian Sarivan spune:

      Crestini evanghelici baptisti.

      Apreciază

    • roman spune:

      Cristian ,te felicit pentru tot ce-ai scris si pentru faptul ca iubirea este subiectul predilect! As vrea sa o intreb pe Elena daca considera ca Iubirea este lumeasca s-au dumnezeiasca?Cei care sunt plini de iubire adevarata nu mai sunt lumesti,ci dumnezeiesti-a nu se confunda iubirea cu erotismul,uneori desantat.Mi-as permite sa scriu doua cugetari cu privire la Iubire,prima scrisa in 1997,iar a doua in 2003:
      Iubirea este cea mai inalta morala!
      Marile iubiri se nasc pe pamant,dar traiesc printre stele,de aceea sunt nemuritoare!

      Apreciază

  4. elena pirau spune:

    Citind aceste versuri, ochii au simtit acea placere de a vedea ceva deosebit … in primul rand tainicul mister din fiece subinteles al cuvintului te lasa sa meditezi la ceva vast .. de fapt ceva ce nu iti poate provoca decat o visar spre frumos …
    Abordarea iubirii prin „drumul” cautarii creaza optimismul si visarea din sufletul indragostitului …
    BRAVO !!!

    Apreciază

  5. Nadejda spune:

    Imi plac foarte mult versurile tale, sunt pline de gratie, de romantism… dar sunt lumesti, si nu au nici o tangenta cu CEB… cum poti explica?

    Apreciază

    • Ciprian Sarivan spune:

      Cu tot respectul, dar baptistii au ajuns sa nu descopere nimic, sa nu compuna versuri si muzica, nu ai inventat ceva in pictura sau arta ca sa nu fie lumesti. In viziunea lor, orice realizare pe care o faci, daca nu contine cuvintul Hristos, har, Dumnezeu, crestin, mintuire etc este lumesc.
      Am depus mult efort sa scriu ceva de calitate, mai ales cind vine vorba de dragoste.
      Am sa-ti raspund la intrebare biblic: Cintarea Cintarilor este cumva lumeasca?
      Nu contine Dumnezeu, har, mintuire, iar erotismul predomina. Cind gasesti raspunsul la intrebare sa stii ca ai raspunsul si la poezia scrisa de mine.
      Mult succes si multe binecuvintari

      Apreciază

  6. Nadejda spune:

    Intreb din curiozitate, deoarece am fost nascuta intr-o famile crestina CEB, neinregistrati…

    Apreciază

  7. roman spune:

    Frumos,frate Ciprian ! Te felicit pentru ca subiectul predilect este iubirea!Poezia de iubire nu este lumeasca,ci dumnezeiasca!Bun si corect raspuns dat Nadejdei.

    Apreciază

  8. roman spune:

    Imi cre scuze frate Ciprian ca te-am”botezat” si raman dator cu un miel sau un purcel.Ha-ha-ha!Sper sa nu te superi!Esti din R. Moldova? Dumnezeu sa te binecuvanteze!

    Apreciază

  9. roman spune:

    Te rog sa te pronunti cu privire la modul de adresare,sa folosesc apelativul”frate” sau simplu „-Ciprian”,nu de alta ,dar nu as vrea sa gresesc? O sa-mi pun cat de curand si o fotografie pana ce intr-o zi poate ne vom intalni.Dumnezeu sa te aiba in paza SA!

    Apreciază

Lasă un răspuns

