Antrenament la clubul de kickboxing Sfinxul Kogaionon

În noiembrie 2009 am avut ocazia să fiu în Cernavodă, Romania împreună cu prietenul meu Edu Eduard. În una din seri am mers la o sală de Kickboxing pentru a participa la antrenamente. Astfel l-am cunoscut pe antrenorul Mircea Stoian, un sportiv bun şi un om deosebit. Pe parcursul carierei sale de sportiv a antrenat mulţi sportivi care au devenit campioni ai Romaniei. Deţine centura neagră la cîteva stiluri de luptă ca Kickboxing, Muai Thai, Jiu Jitsu. Dl Mircea mi-a permis să conduc un antrenament în stil Taekwondo, unde am putut avea un schimb de experienţă cu sportivii de acolo.

Am rămas impresionat de tehnică sportivilor şi de marea lor dorinţă de a se antrena. Cred că în continuare pot deveni sportivi de performanţă datorită antrenorului şi spiritului competitiv pe care îl deţineau.

Rezultate Clubul Kogaionon

Acest articol a fost publicat în Social. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

