Cine este sub Lege este sub păcat

Mergem la biserică, facem anumite obiceiuri, ţinem legea pe care o promovează biserica. Ajungem să facem unele lucruri pentru că aşa le fac toţi, iar noi suntem deprinşi să fim ca la incubator. Să nu uităm însă că lucrurile se pot baza şi pe raţiune, nu doar pe credinţă. În cazul în care faci lucruri doar bazate pe credinţă, s-ar putea ca cineva să te manipuleze. Păstraţi întotdeauna spiritul analitic şi spiritul critic în ceea ce fac oamenii ca să nu ajungeţi să faceţi prostii din inconştienţă.

Să revenim la legea bisericească pe care o ţinem. Este vorba de nişte reguli luate din Vechiul Testament pe cere le ţineau evreii. Ajungem să vedem şi acum preoţi îmbrăcaţi în haine asemănătoare celor din timpul evreilor vechi-testamentali. Obiecte religioase luate la fel din aceleaşi secole înfrumuseţează bisericile. Nu este deloc rău să fie aşa. Să vedem însă dacă trebuie respectată Legea pe care o aveau evreii.

Trebuie să conştientizăm un lucru: ceea ce a fost pentru evreii din Vechiul Testament nu se mai aplică Bisericii nou-testamentale. Pot unele principii să fie transferate, dar nu aplicate. Noi suntem într-un fel spiritual poporul lui Dumnezeu, nu însă şi fizic.

Apostolul Pavel ne spune în epistola către Galateni:

Galateni 2:16 Totuş, fiindcă ştim că omul nu este socotit neprihănit, prin faptele Legii, ci numai prin credinţa în Isus Hristos, am crezut şi noi în Hristos Isus, ca să fim socotiţi neprihăniţi prin credinţa în Hristos, iar nu prin faptele Legii; pentrucă nimeni nu va fi socotit neprihănit prin faptele Legii.

Singurul lucru de care este nevoie pentru creştinii nou-testamentali este să creadă în Isus Hristos şi să trăiască potrivit cu voia Lui.

Ioan 14:15 Dacă Mă iubiţi, veţi păzi poruncile Mele.

Ioan 14:21 Cine are poruncile Mele şi le păzeşte, acela Mă iubeşte; şi cine Mă iubeşte, va fi iubit de Tatăl Meu. Eu îl voi iubi, şi Mă voi arăta lui.„

Poţi să te numeşti creştin doar dacă crezi în Dumnezeu şi în Isus. Mă îndoiesc! Cine crede cu adevărat în Dumnezeu trăieşte aşa cum vrea Dumnezeu, nu doar trîmbiţează că este creştin.

Dacă trăieşti după Legea evreiască şi nu o respecţi ai următoarea  “făgăduinţă” :

Galateni 3:10 Căci toţi cei ce se bizuiesc pe faptele Legii, sînt supt blestem; pentrucă este scris: ,,Blestemat este oricine nu stăruieşte în toate lucrurile scrise în cartea Legii, ca să le facă.„

Acest articol a fost publicat în Religie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Cine este sub Lege este sub păcat

  1. Alina zice:

    aS VREA SA TE INTREB:DAR TU STIII CA RE E RELIGIA ADEVARATA?????????cITESTE MATEI 28:19,20(DUPA CE AI CITIT ACESTE VERSETE)GINDESTE-TE CARE DINTRE TOATE RELIGIILE PAMINTULUI,FAC EXACT CEEA CE E SCRIS IN MATEI 28:19,20?

    Apreciază

  2. Alin zice:

    Dragă Alin vreau să te întreb doar atât, faci tu ucenici ai Domnului Isus, sau ucenici ai unei organizaţii?

    Ulterior dacă aceşti ucenici sunt puşi să aleagă să asculte de ce la spune Cristos, sau de ce le spune organizaţia, de cine ascultă?

    Apreciază

  3. Alin zice:

    scuză-mă Alina, am vrut să scriu Alina, dar din greşală am scris Alin 😦 sory…

    Apreciază

  4. A. D. zice:

    Isus Hristos a trebuit sa moara tocmai pentru ca Legea este vesnica, de neschimbat. Cand spun „Lege”, ma refer la Decalog.

    Apreciază

Lasă un răspuns

