Centura neagră I Dan ITF

În sfîrşit s-a împlinit unul din visele mele: am primit atestare internaţională pentru centura neagră I Dan Taekwon-do ITF. Federaţia Internaţională de Taekwondo din Marea Britanie în persoana maestrului Ron Sergyev ( 8 Dan ) mi-a acordat atestarea respectivă.

Îmi amintesc şi acum cum am venit pentru prima data în sala de antrenamente, cum m-a luat antrenorul şi a început să mă înveţe primele mişcări de arte marţiale. Eram surprins de primul meu antrenor Sergiu Filat, de tehnică lui, de felul lui de luptă. Timpul a trecut, dar sunt şi acum surprins şi îl port întotdeauna în amintire pentru clipele de neuitat prin care am trecut. Cantonamentele prin păduri, în locuri pitoreşti pe care le aveam, mi-au crescut tehnică, dar m-au dezvoltat ca şi persoană. Aş dori  cu acest prilej să-i multumesc mult pentru ceea ce a făcut pentru mine, pentru contribuţia lui deosebită. Îi doresc mult suceces, multe realizări şi Dumnezeu să-l binecuvinteze în ceea ce face.

Vreau de asemenea să mulţumesc antrenorului pe care îl am în prezent d-lui Iurie Florescu care de asemenea a contribuit la dezvoltarea mea ca şi sportiv şi ca personalitate. Este un om deosebit care a preţuit întotdeauna sportivii buni, un om cu inimă mare şi cu caracter frumos. Îi doresc multe realizări, performanţe, succese şi mult mult succes.

Acest articol a fost publicat în Social. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Centura neagră I Dan ITF

  1. sveta zice:

    Felicitari Ciprian! ma bucur mult pentru tine, intr-adevar invatatorii nostri au avut o contributie foarte mare in viata noastra.

    Apreciază

  2. Felicitari fratele meu!!! ma bucur pentru performante si mai mult decit atit de faptul ca visul tau a fost implinit!!!

    Apreciază

  3. Anca zice:

    Congrats … so this is the one, the only … the famous blog. Bine mai Cipriane, mergi nainte si indraznste sa crezi si sa lupti pentru ce iti doresti. Felicitari pentru performanta …

    Apreciază

  4. gorea eugen zice:

    felicitari!!!!!sper ca o sa mai vii pe la noi la antrenamente

    Apreciază

Lasă un răspuns

