E pentru tine!

Cînd stele dorm pe ceruri, iar luna stă la pîndă
Cînd cerul se cuprinde cu marea tremurîndă
Cînd lumea-i un miracol și vîntul suflă lin
Eu stau în umbra nopții și-admir chipu-ți divin

Tu vii ca o fantomă prin noapte-alunecînd
Ai pasul ca o taină și mersul ca un gînd
În ochii tăi străluce o umbră de mister
Iar eu te țin de mînă și inima îți cer.

Pe părul plin de rouă ți-ai prins o coroniță…
Să fii doar o fantomă? Ba nu, ești o zeiță!
Privesc uimit la tine,te  vreau a mea mereu
Tu ești a mea prințesă, iar eu sunt prințul tău.

Te iau, te duc în noapte, pe-aleea de povești
Mi-arunci cîte-o privire și iarăși mă vrăjești
Cu glasu-ți de prințesă ce sună cristalin
Tu mă îmbeți  pe dată, ca cel mai tare vin.

Nu pot să stau departe, căci mă usuc de dor
Te văd, și mă cuprinde fior după fior.
Eu vin, te iau în brațe, și te învîrt în noapte
Tu-mi dai o sărutare, spunîndu-mi tandre șoapte…

Îmbrățișați în noapte, în astă feerie
Plutim pe orizonturi, cuprinși de armonie
Te vreau doar lîngă mine, tu ești a mea aleasă
Să fii a mea o viață, să fii a mea mireasă.

Sarivan Ciprian

Acest articol a fost publicat în Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la E pentru tine!

  1. milla zice:

    Da, da, da frate! Aceasta ceva inseamna……este adevarata dragoste. Succese!

    Apreciază

  2. roman din Romania zice:

    Frumoase metafore,frate Ciprian ! Ai avantajul ca poti face economie la vin,si in definitiv,la bani-versul ultim din strofa 4.Cred ca si tine ca imbatarea de iubire e mult mai frumoasa si mai buna si mai crestineasca decat imbatarea de vin.

    Apreciază

Lasă un răspuns

