Cum să creezi o imagine GIF animată (GIF Animation) în Ulead Gif Animator 5

Nu este complicat de a crea o imagine GIF animată, mai ales atunci cînd ai nevoie să o utilizezi în calitate de avatar sau pentru altceva. Sunt multe programe pentru creare animaţie. Eu am utilizat Ulead GIF Animator 5.

Am pregătit două imagini funny în Photoshop special pentru aceasta.

Pentru a crea animaţie trebuie să utilizezi cel puţin două imagini diferite. ( Ctrl + O ) pentru a importa prima imagine care apare imediat ca şi 1 st frame. Click pe Insert pentru a adăuga altă imagine care apare în partea dreaptă. Click pe prima imagine, iar apoi Add Frame ( Ctrl+ Alt+ F) care apare goală. Apasă ochiul imaginii a doua şi ea va apărea în 2nd frame.

Click de 2 ori pe frame pentru a alege timpul. Pune 50 ceea ce înseamnă o,5 sec la ambele poze.

Dacă doreşti poţi merge la Video F/X pentru a crea efecte speciale.

Animaţia poate fi salvată ca Gif Animation, ca Macromedia Flash, ca File Video etc. Pentru a salva ca Gif Animation ( Ctrl+ Shift+ S ). Imaginea este salvată.

Lucrează mai mult pentru a reuşi!

Acest articol a fost publicat în Social. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Cum să creezi o imagine GIF animată (GIF Animation) în Ulead Gif Animator 5

  1. Floarea zice:

    Multumesc pentru incurajare.
    Eu abia acum cautam un program pt. gifuri, fara sa fi realizat nici o data o astfel de imagine. Faptul ca ai explicat atat atat de frumos imi da curaj sa incerc si eu.
    Sper sa reusesc.

    Apreciază

  2. oana zice:

    E super tare as dori sa primesc mai multe gif -uri cu anotimpuri!E beton acest site ,oricat l-ar desconsidera altii!!!!! Tineti-o tot asa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cool!!!

    Apreciază

  3. ciprian zice:

    daca explicati si cum se face e super

    Apreciază

  4. Zizu zice:

    a explicat

    Apreciază

  5. sSs zice:

    Salut!

    am si eu o nemalurire cu care ma lupt de ceva vreme..
    Cum as putea sa pun o imagine .gif intr-o alta imagine..
    E putin mai complicat de explicat dar am uploadat o imagine ca exemplu, sper sa nu fie probleme cum ca as vrea sa fac reclama.

    Multumesc anticipat

    Apreciază

    • Ciprian Sarivan zice:

      Pentru sSs
      Am vazut imaginea pe care mi-ai trimis-o. Am incercat sa realizez si eu una de acest fel, dar din pacate nu am reusit.
      Cu mult respect
      Ciprian

      Apreciază

  6. Vash zice:

    mi-a reusit , bun tutorial 🙂

    Apreciază

  7. Cristi zice:

    Merci de sfaturi si de indrumare!

    Numai bine!

    Apreciază

  8. diana zice:

    nimic nu`mi iese 😐 :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

